|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
2002-10-05, 00:04 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Hjälp mej [med bilduppladdning]
Hej
Jag har bilder som jag vill lägga ut här hur gör man ? svara gjärna ! är det nån som vill att jag ska skicka aktiviteten till e-buzz ? hjälp mej nån med bilderna först ! hälsningar Stefan Lindmark i Gävle Junior |
|
2002-10-05, 00:11 | #2 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
När du ska skriva ett meddelande så finns det en knapp där det står
"Upload an image attchment" - Tryck där och följ instruktionerna så löser det sig nog Ps. Jag vet att det kan uppfattas som gnäll, men försök att sätta bra rubriker nästa gång. "Hjälp mig" är ingen bra rubik "Hjälp med med bilduppladdning" är för att ta ett exempel bättre då folk vet direkt vad för hjälp som behövs. /Fredrik Forumvärd |
2002-10-05, 01:39 | #3 |
Medlem
|
Hej på dig Stefan!
Självklart kan jag hjälpa dig med hur man laddar upp en bild! Klicka på knappen "Upload an image attachment". Sedan klickar du på knappen "browse". Leta fram din .jpg eller .gif bild på datorn, exempelvis kanske den ligger i Mina Dokument. Sedan klickar du på "submit query" och väntar. När en kod dyker upp i samma fönster skall du kopiera denna in till ditt meddelande. Markera texten så den blir blå och högerklicka. Välj "kopiera". Stäng fönstret och kopiera in koden i ditt nya meddelande, högerklicka och välj "klistra in". Wipps! Nu har den bilden där om du kollar på knappen "preview"...! LYCKA TILL! :-) Med vänlig hälsning: Pson |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Jag behöver hjälp! Snälla hjälp mig! | ghost | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-05-12 20:06 |
Får ja ingen hjälp får det bli så här...[Och nu bl | prymikom | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 24 | 2003-01-03 19:18 |
Håller på med en rutt och behöver lite hjälp | Yzerman | Trainz - Allmänt om Trainz | 12 | 2002-06-24 15:14 |
Hjälp [med spårvagn] | Stefan | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2002-06-21 22:41 |
Hjälp!!! [med ommålning, consists...] | Joel | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 9 | 2002-06-06 18:50 |