|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2002-06-21, 20:03 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Hjälp [med spårvagn]
Hej
Jag har laddat ner Number one tram routes.Jag har läst hur man ska göra men den finns inte med på min Routes lista ! vad har jag gjort för fel nu då ? hjälp mej nu ! skriv vad jag ska göra nu ? hälsningar Stefan i Gävle Junior |
|
2002-06-21, 22:41 | #2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Hej Stefan!
I din ROUTES mapp i MSTS, heter mappen som ligger där: Number One eller Number One Tram Route? Den ska heta Number One (det är rutten)! Du måste kopiera alla shapes och textures mapparna (hela mapparna!) ifrån dom 6 orginal rutterna till Number One mappen. Sen måste du också kopiera shapes och textures mapparna (hela mapparna!) ifrån Number One Tram Route mappen (som du har på skrivbordet?) till Number One mappen. Hoppas du får igång rutten nu! |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Jag behöver hjälp! Snälla hjälp mig! | ghost | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-05-12 20:06 |
Får ja ingen hjälp får det bli så här...[Och nu bl | prymikom | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 24 | 2003-01-03 19:18 |
Hjälp mej [med bilduppladdning] | Stefan | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2002-10-05 01:39 |
Håller på med en rutt och behöver lite hjälp | Yzerman | Trainz - Allmänt om Trainz | 12 | 2002-06-24 15:14 |
Hjälp!!! [med ommålning, consists...] | Joel | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 9 | 2002-06-06 18:50 |