![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Junior Member
|
![]()
Förlåt för at var så Arg igår.
![]() Den simulatorn är ett Mästerverk, men det vore skönt om man kunde köra Lamborghini också. och fåtöljen som sagt är åt skogen. annars felfritt. [} ![]() Kan man ladda ner en fil så man kan köra i Hangelösa? säg ja. ![]() Det finns inga tåg med i Dawn of the Dead. Skandalen var ett faktum! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Nej
![]() ![]() ![]() ![]() Ha en bra dag // Jonsson byger på en Uppsala Spårvägar till TRS2004 rutt |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Junior Member
|
![]()
Jonsson ej det kan du inte för att du är bäst i Världen.
Man kan inte få allt här i livet. ![]() Men kanske en Tågbana som passerar Monza banan en vacker dag? ![]() Det finns inga tåg med i Dawn of the Dead. Skandalen var ett faktum! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
OCH EXAKT NÄR SA JAG ATT JAG VAR BÄST I VÄRLDEN
![]() ![]() ![]() Ha en bra dag // Jonsson byger på en Uppsala Spårvägar till TRS2004 rutt |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
I fortsättningen hoppas jag att "Freddy" kan hålla sig till ämnet (Denna tråd handlar om Y1 och inget annat)
Vidare bör du kanske ta det lite lugnare i inläggen då Jonsson svarade med vänlighet. Undvik oprovocerade påhopp. Personliga påhopp kan leda till avstängning om de fortsätter eller att man på annat sätt fortsätter att missköta sig. ___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Guest
|
![]()
Freddy: är du ute efter att köra Lamborghini på Monza har du definitivt kommit fel. Tågsimulatorer har ingenting med tävlande att göra. Och nej, en tågbana med formen av Monza lär vi aldrig se. Fast spårvalen hade blivit intressanta...
![]() Jag kan rekommendera andra titlar som Grand Prix 4 och TOCA Race Driver 2, samt Project Gotham Racing 2 (till Xbox) om du vill stilla din blytunga högerfot. ____________________ ![]() / Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
![]() |
![]() |
#23 |
Medlem
|
![]()
Vi går tillbaks till frågan om luftintagen igen. Det finns faktiskt en vagn på Kinnekulle där dessa är borttagna och jag tror det är 1275. 1275 och en vagn på 13xx (ev 1348) är inköpta från småland till Kinnekulle och dessa två vagnar är försedda med starkare volvomotorer än de andra vagnarna på. Dessa två har också AC i resandeutrymmerna till skillnad från de andra som endast har AC i förarhytterna pga svaga motorer.
Luftintagen kom mycket riktig till efter att de gamla fiatspisarna allt för ofta kokade och alla vagnar fick dessa luftintag. Till sist vill jag bara säga att just Kinnekullebanan är en av mina absoluta favoriter att köra. En mycket trevlig bana. M v h /Pursche www.svttl.se ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej Pursche
Vad jag förstår av att läsa mellan rader i ditt inlägg så kör du Y1 på Kinnekullebanan allt emellanåt!?! Eller så har du byggt dig en egen med suveyor? Själv har jag börjat med att försöka bygga lite av Kinnekullebanan. Hela blir väll svårt fast från Lidköping till Forashem hade jag tänkt mig i alla fall som en början. Minns på sextitalet när jag åkte mycket Y7 från Hellekis till Lidköping. Finast var det/är fortfarande när man när tog sig upp mot Blomberg och såg ut över sjön med Lidköping på andra sidan. Skall ta mig i kragen och åka en sväng med Y1 upp till Kullen en vacker dag. Det var länge sedan jag åkte den sträckan. Vem vet. Kanske du kör då, om du nu är motorvagnsförare. Hälsningar Kalle KAH |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Om jag inte har helt fel så körde Hans Y1 där för några år sen, kan möjligtvis vara därför han vet.
MVH Erik VD, Railway Transport System www.svttl.se rts@svttl.se |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Junior Member
|
![]()
Ärligt nu.
![]() Jonsson eller vad du hette. jag var inte sarkastisk eller nått sånt mot dig. jag ville vara snäll tillbaka. att kalla nån bäst i världen skulle jag inte tolka som nått påhopp. även om denne satte en jätte pissed off röd gubbe. så chill out dude. men jag förstår nu med facit att du missförstog mig med min arga Smail : ![]() Så, nu vet du det. så nu behöver du inte vara arg mer. Det finns inga tåg med i Dawn of the Dead. Skandalen var ett faktum! |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Junior Member
|
![]()
Fredrik : Jag ville inte provocera, jag ville ge han en komplimang.
för att han var så trevlig. och jag kör alltid med arga gubbar. har jag alltid gjort i min 8 inlägg långa historia. Jonsson : Det sade du aldrig. det var jag som sa det. för att vara snäll. snälla tro på mig! Det finns inga tåg med i Dawn of the Dead. Skandalen var ett faktum! |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Junior Member
|
![]() ![]() ![]() Vad är luftintag bra för? kan man inte andas utan det? [:0] Det finns inga tåg med i Dawn of the Dead. Skandalen var ett faktum! |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hoooo???!!!!Psssth halå..????
Gösses! Är inte ute efter massa beröm om min Y1 1314 på detta forum fast visst vore det väll kul med inlägg om vad denna tråd handlar om. Har ej sedan jag började inifnna mig på detta forum kritiserat forums värdar. Fast nu vete f... Sover ni!?! De senaste inläggen hör hemma någon annan stans!!!!! LokKalle KAH |
![]() |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Fråga angående S-filer | smajlet | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 6 | 2005-01-30 18:21 |
En fråga om LokKalles Y1 | vfp420b | 3D-design - Trainz | 8 | 2005-01-30 14:47 |
Angående TRS 2004's Innehåll | Kvarne | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2003-10-29 18:49 |
Frågor angående Z 68 | y3fan | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 11 | 2003-09-24 12:10 |