![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Nu har jag klantat till det rejält.
Håller på och piffar upp Swedish Marias pass i route editor med bl a svenska signaler och lyckades öppna rutten med "rebuild track database" förbockad. Filen fick sedan hicka för all vägtrafik ("car spawn marker" och "level crossing marker") och gav felmeddelanden för en massa signaler. Till slut vägrade filen att öppna sig både i simulatorn och i activity editor... Finns det något att göra åt detta? Den som kan hjälpa mig belönas med en CD-rom innehållande Swe Marias pass utrustad med bl a svenska signaler. / Christian CD |
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Jag behöver hjälp! Snälla hjälp mig! | ghost | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-05-12 20:06 |
Hjälp önskas av någon finländsk vän | MatsH | Off-topic | 7 | 2003-01-20 23:52 |
Hjälp! [Hur lägga in medelanderutor i AE? | niofem | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2002-10-16 20:59 |
Hjälp! [Behöver instl. hjälp efter formatering] | Yzerman | Off-topic | 16 | 2002-10-09 18:09 |