![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#20 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
Ort: Uppland, Sverige
Inlägg: 2 728
|
![]()
Detta är vad jag vet inte möjligt, eftersom man skulle behöva flera olika animationer till en boggey. Dessutom är det inte möjligt att ha pendellänken på olika avstånd från mitten på kulissramen då varje ändring av cutoffen (Omkastare?) skulle innebära en ny mesh med en ny animering. Det fungerar inte för att spelet helt enkelt inte är gjort för att det ska funka från början (då man inte ens kunde ha ånglok(?)). Tycker detta är mycket synd, men det finns inte mycket att göra åt. Skulle kunna gå att lösa med riktigt klurig scriptning, men om det skulle gå så hade troligen någon duktig person redan fixat det. Vet ej om Railsimulator är något bättre ur denna synpunkt.
__________________
-k- |
![]() |
![]() |