![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#10 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Har precis startat upp en ny burk, men väntar på en ny hårddisk. Så jag har bara installerat TS2009 + lite annat, så som dina lastbilar och lite annat svenskt material. Så jag kommer inte åt släppet, för att ens kunna kolla upp vem som har gjort det. Har sparat alla mina länkar, på en annan hårddisk. Ska försöka leta fram rätt länk, om jag kommer åt dom. Finns ett liknande släp här i länken. Kanske någon annan känner igen släpet och som vet var den finns för nedladdning någonstans. Om man scrollar ner till mitten ungefär. Så finner du i listan Bullen 11. Där finns ett släp som påminner om det, som jag har laddat ner. Finns för övrigt lite andra lastbilar i länken, som man kan använda för att kolla in på, vid ommålning utav dina. http://www.vaxjobilfrakt.se/index2.htm
![]() |