![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#19 | |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]() Citat:
Jodå, det går att undvika låsning av växlar med de regler och kommandon som finns idag. Det kan vara lite omständigt ibland, men det kommer bättre saker snart. Jag återkommer med förslag till lösninger och vad man ska tänka på när man använder AI-piloter, i denna tråd. Under kommande helg ska jag ladda upp min gamla autopilot (anpassad till TS2009/10) med tillbehör, som jag gjorde för TRS2004. Det kommer nya saker tillsammans med det nya signalsystemet senare, men den gamla piloten "is still going strong". Ja, det är sant att Auran bara ger oss verktyg och funktioner, till oss som programmerar, men det är bra verktyg. Det har hänt mycket mellan version 06 och 09. Det pratas väldigt lite om detta stora lyft, medan det pratas desto mer om CM, DLS, patch/installations problem etc. Du får skriva en önskelista på vad du skulle vilja ha, och posta den i forumet för Scenarios och scripts så kanske det händer något.
![]() |