![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Har ingen god ide... Men, försök att gör så här:
Notera längden på det dynamiska spåret. (under förutsättning att den ansluter rakt till växeln...) Samt eventuella andra värden om den har radier... Ta bort det dynamiska spåret, sätt dit en 10m rak från växeln. Placera in det dynamiska spåret igen, nu 10m kortare. Inte alls säkert att det funkar, men jag skulle nog prova det. Jag brukar undvika dynamiska spår anslutna till växlar, fått för mig att det är större risk... Fast, det kannske mest är en fix ide.. ![]() ![]() LLJ forum: http://forum.wendel.nu/viewforum.php?f=14 |
![]() |
![]() |
#17 |
Member
Reg.datum: Apr 2002
|
![]()
OK!
Problemet är bara det att det ligger så här: Växel - Dynamisk - 10m - Dubbelväxel Har även provat: Växel - 10m - Dynamisk - Dubbelväxel Skall nu prova att lägga in midre längder, typ: Växel - 2.5m - Dynamisk - 2.5m - Dubbelväxeln Eller: Växel - Dynamisk - Dubbelväxel mvh FFF |
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Det är faktiskt ganska enkelt att sätta ihop dubbla korsväxlar.
Sätt in ändbiten (heter: a1tdblslip10dend.s) precis vid den vita markören i den här bilden. Lite till höger om det blå strecket alltså. Fixat! ![]() Mvh Peter Lindqvist |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Jag behöver hjälp! Snälla hjälp mig! | ghost | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-05-12 19:06 |
Hjälp önskas av någon finländsk vän | MatsH | Off-topic | 7 | 2003-01-20 22:52 |
Får ja ingen hjälp får det bli så här...[Och nu bl | prymikom | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 24 | 2003-01-03 18:18 |
Hjälp! [Hur lägga in medelanderutor i AE? | niofem | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2002-10-16 19:59 |
Håller på med en rutt och behöver lite hjälp | Yzerman | Trainz - Allmänt om Trainz | 12 | 2002-06-24 14:14 |