![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Medlem
|
![]()
Håller med lokföraren samt Pierre.
Pson erkänner tom att han står innanför staketet (dvs på FEL sida).. MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem
|
![]()
Jag var trött, jag menade självfallet på rätt sida
![]() Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Jag bryr mig inte om sånt där. Men eftersom jag har god etik och moral så går jag inte in på spårområdet såvida nån person inte ligger där och håller på att dö!
Mvh Mohammad Mafiha, vd för EuropaTåg AB |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
![]() Jag håller mig helst till reglerna och går där man får gå och så, det är ju dock en sak om någon ligger på spåret skadad etc. Man får ju inte låta någon dö när man ser på![B)] ![]() PS. Inte minns väl pson, dson eller någon den 21feb va?[8)] ![]() ![]() ![]() ![]() MVH: Olaf "vr98olli" Lindström ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Medlem
|
![]()
Jaså, vad gjorde vi då olis, syftade du på det på CST?
![]() MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Junior Member
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Det går ju att anmäla på förhand att man ska fota tåg. Så kan lokförarna veta om det på förhand och slipper bli nervösa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() Citat:
![]() ![]() Närå, seriöst så är det ju egentligen mycket bra sätt för då vet förarna om det men tänk om det "råkar" vara så att någon som inte fotar befinner sig på spåren samtidigt, då får föraren en ännu större chock i princip![V][V] MVH: Olaf "vr98olli" Lindström ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Hjälp med val, kamera eller Modelljärnväg!? | Dson | Off-topic | 14 | 2005-01-17 16:20 |
Vems kamera är bäst? | Mson | Off-topic | 26 | 2004-07-09 13:21 |
8 bilder tagna av mig och min kamera! | DJ Clinton | Off-topic | 2 | 2004-06-15 18:51 |
Äntligen har jag en kamera (igen) | ErikFalken | Off-topic | 3 | 2003-05-08 06:37 |
Bengan: Vad har du för kamera? | Pson | Off-topic | 1 | 2003-02-01 18:41 |