![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#31 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Hej
Tänkte väll det. Inget ont menat. Det är lätt att halka vid sidan om. Det är lördag i dag så skål på er alla forumsanhängare. Hat så gött. LokKalle KAH |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Junior Member
|
![]()
Förlåt för att jag vill reda upp och lindra Jonssons smärta jag av misstag hade gett honom! ska man bara överge folk när dem mår
Pyton?! ![]() Men ok, förlåt för mitt senaste inlägg som fortsatte slå in den fel inslagna vägen. jag ber så mycket om ursäkt för den iaf. och tackar den store Niofem för hans fantastiska Svar. han är cool. Och såklart en ursäkt till Jonsson för att jag gav en så otydlig och skum komplimang. Det finns inga tåg med i Dawn of the Dead. Skandalen var ett faktum! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Fråga angående S-filer | smajlet | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 6 | 2005-01-30 18:21 |
En fråga om LokKalles Y1 | vfp420b | 3D-design - Trainz | 8 | 2005-01-30 14:47 |
Angående TRS 2004's Innehåll | Kvarne | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2003-10-29 18:49 |
Frågor angående Z 68 | y3fan | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 11 | 2003-09-24 12:10 |